Povpraševanje

 PODPORA

 

V podjetju se zavzemamo k temu, da strankam nudimo tako pred kot po-prodajno podporo. Če vas zanima sistem pametnih inštalacij a ste v dvomih, ko pride do izbire elementov, medsebojne kompatibilnosti naprav ali česarkoli drugega, nas kontaktirajte in svetovali vam bomo pri nakupu.

 

Strankam nudimo podporo tudi po nakupu. V kolikor naletite na težave s katerim od elementov nas kontaktirajte na elektronski naslov info@z-home.si s čim bolj konkretnimi podatki glede težave na katero ste naleteli. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje v 48 urah.

 

 

 

REKLAMACIJE

 

Vkolikor želite kupljene izdelke vrniti zaradi okvare prosimo izpolnite obrazec za reklamacije. Lahko ga skenirate in pošljete na e-mail podpora@z-home.si z naslovno temo »REKLAMACIJA« ali pa ga po fizični pošti pošljite na naslov podjetja. Pošto opremite s pripisom »REKLAMACIJA«.

 

Obrazec za reklamacije najdete TUKAJ

GARANCIJA

 

Vsi izdelki v spletni trgovini Z-Home.si imajo 12 mesečno garancijo na območju republike Slovenije. 

 

Vsi izdelki znamke DOORBIRD imajo 24 mesečno garancijo