Povpraševanje

 PODPORA

 

V podjetju se zavzemamo k temu, da strankam nudimo tako pred kot po-prodajno podporo. Če vas zanima sistem pametnih inštalacij a ste v dvomih, ko pride do izbire elementov, medsebojne kompatibilnosti naprav ali česarkoli drugega, nas kontaktirajte in svetovali vam bomo pri nakupu.

 

Strankam nudimo podporo tudi po nakupu. V kolikor naletite na težave s katerim od elementov nas kontaktirajte na elektronski naslov info@z-home.si s čim bolj konkretnimi podatki glede težave na katero ste naleteli. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje v 48 urah.

 

 

 

REKLAMACIJE

 

Vkolikor želite kupljene izdelke vrniti zaradi okvare prosimo izpolnite obrazec za reklamacije. Lahko ga skenirate in pošljete na e-mail podpora@z-home.si z naslovno temo »REKLAMACIJA« ali pa ga po fizični pošti pošljite na naslov podjetja. Pošto opremite s pripisom »REKLAMACIJA«.

 

Obrazec za reklamacije najdete TUKAJ

GARANCIJA

 

Vsi izdelki v spletni trgovini Z-Home.si imajo 12 mesečno garancijo na območju republike Slovenije. 

 

Vsi izdelki znamke DOORBIRD imajo 24 mesečno garancijo 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih